Wednesday 17 October 2012

ANTARA BENDA2 YG AKU HABISKAN DUIT UNTUK KURUSKAN BADAN.....

salam.... hemmmm petang terasa keMALASan yang teramat... satu benda kerja pun xbuat... apa nak jadi ni.... kat blog ni pun dah lama x update... xtau nak update pasal apa huhuhuhu.... bukan setakat tu jer.... yg sebenarnya memang xde idea nak tulis kat sini hehehehe.... tp tgh fikir camana cara paling berkesan utk kuruskan badan.... dan mcm2 cara dah try.... senaman, kontrol makan, mkn pil kurus dah mcm2 jenis dah cuba.... terbaru ALSD2... pun xde kesan jugak.... dah naik bosan dah rasanyer ni.... bila timbang berat x turun malah naik lagi ada la...huhuhhu...tolonggggggg..... Apakah cara aku yg xbetul....hemmm mungkin jgk kan... tolong la kalau ada sapa2 yg blh tolong aku ni.... tolongggg tolonggg tolongggggggg..... sedih betul rasa tambah2 bila en suami yg tegur aku ni dah makin GEMUK.... sedih betul sob sob sob.....makin di fikir makin serabut rasanya... kalau x fikir pun, tetap jgk bermain di fikiran camana nak turunkan berat badan niiiiiiiiii
 bamboo charcoal slimming sut
 pil meizitang (MZT)
 4 step slimming
 Alpha Lipid SD2
 S.I.Y
 Premium Beautiful
 SD2
 Losyen pati halia
 losyen mustajab
 foot patch
 USA slimming soap

Ju gong slimming patch

ni antara benda2 yang aku habiskan DUIT utk kuruskan badan. ada banyak lagi tp dah x ingat dah apa benda lagi yg pernah aku beli.... korang BAYANGKAN LA DAH BERAPA RIBU AKU HABISKAN HUHUHUHUHU

No comments:

Post a Comment